آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای در آموزشگاه ترنم صبا

آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای در آموزشگاه ترنم صبا
برای شرکت در دوره‌های آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای با آموزشگاه ترنم صبا در ارتباط باشید.

آبرنگ یکی از ابزارهای پرطرفدار برای نقاشی است به همین دلیل تکنیک‌های مختلفی برای نقاشی کشیدن با آن ابداع شده است. شاید این گونه به نظر برسد که نقاشی با آبرنگ قدمت زیادی ندارد؛ اما این طور نیست زیرا بسیاری از نقاشی‌های قدیمی در اروپا و مصر با استفاده از آبرنگ کشیده شده‌اند. البته استفاده از این ابزار نقاشی در دوره رنسانس شکل تازه‌ای به خود گرفت و محبوبیت بیشتری به دست آورد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های جدید در نقاشی با آبرنگ هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کلاس‌های آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای که در آموزشگاه ترنم صبا برگزار می‌شود شرکت کنید. اطلاعات بیشتر را میتوانید در پیج اینستاگرام ما دنبال کنید.

بهترین کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای کجاست؟

بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های مختلف نقاشی، برای پیدا کردن آموزشگاه‌های معتبری که کلاس‌های متنوع و در عین حال حرفه‌ای برگزار کند با مشکل مواجه هستند زیرا زمانی شرکت در کلاس‌های نقاشی مفید خواهند بود که تکنیک‌های مختلف به صورت اصولی به هنرجویان آموزش داده شود. در این میان برخی از آموزشگاه‌های معتبر تلاش می‌کنند تا با برگزاری کلاس‌های نقاشی برای افراد مبتدی و پیشرفته محل مناسبی را برای آموزش به کمک اساتید حرفه‌ای و باتجربه برگزار کنند. آموزشگاه خوشنویسی و نقاشی ترنم صبا سال‌هاست که با برگزاری دوره‌های آموزشی نقاشی با آبرنگ سعی کرده است تا جدیدترین تکنیک‌های نقاشی با آبرنگ را به هنرجویانش آموزش دهد.

کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای از جمله پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه هنری است. در این کلاس به هنرجویان تکنیک استفاده از آبرنگ و پاستل گچی آموزش داده می‌شود و در پایان به تمام هنرجویانی که نمره قبولی را در آزمون نهایی کسب کنند، مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای داده خواهد شد. دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به آموزش نقاشی در آموزشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، مدارس و غیره هستند بسیار مفید باشد به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در کلاس‌هایی شرکت کنید که در انتهای آن مدارک معتبری را به شما برای گذراندن دوره اعطا می‌کنند. در ادامه به بررسی نکاتی درباره نقاشی آبرنگ و پاستل گچی می‌پردازیم؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چقدر درباره نقاشی با آبرنگ می‌دانید؟

آبرنگ‌ها رنگدانه‌هایی هستند که در مواد نگهدارنده ژلاتین‌مانند حل شده‌اند و به شکل قرص یا بلوک روانه بازار می‌شوند. برخی از آبرنگ‌ها شفاف‌تر از بقیه هستند که دلیل آن استفاده از رنگ‌دانه‌های کمتر و مواد نگهدارنده بیشتر است. آبرنگ‌هایی با رنگ‌های مات و دارای پوشش بالا نیز وجود دارند که با نام گواش شناخته می‌شوند. به این نکته توجه داشته باشید که آبرنگ مورد استفاده در آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای از نوع شفاف است که در اکثر فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم نقاشی به فروش می‌رسد. برای این که یک هنرجو بتواند نقاشی‌های زیبایی را با استفاده از آبرنگ خلق کند باید مهارت قابل قبولی در رنگ گذاری و رنگ‌برداری با آبرنگ داشته باشد زیرا ظرافت و تمیزی جزو مهم‌ترین فاکتورها در نقاشی آبرنگ هستند.

اگر نقاشی‌های آبرنگ اساتید بنام در این سبک را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر توانایی کار با قلم‌مو درکشیدن نقاشی با آبرنگ اهمیت دارد. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره کردیم نقاشی آبرنگ دارای تکنیک‌های زیادی است. با این حال آنچه در کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت استفاده از پاستل گچی در نقاشی با آبرنگ است. در این تکنیک معمولاً از پاستل گچی برای رنگ کردن زمینه نقاشی استفاده می‌شود و بعد با استفاده از آبرنگ سایر بخش‌ها رنگ‌آمیزی می‌شود؛ اما چرا از پاستل در نقاشی آبرنگ استفاده می‌شود؟ پاستل مانع از رسیدن رنگ‌های آبرنگ به بخش‌های رنگ‌آمیزی شده با پاستل می‌شود بنابراین دیگر نیازی به دورگیری نقاشی نیست. در واقع استفاده از پاستل به ویژه پاستل سفید باعث تمیزتر به نظر رسیدن نقاشی آبرنگ خواهد شد.

پاستل گچی؛ ابزاری جذاب برای رنگ‌آمیزی

پاستل‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از انواع پاستل‌ها که در نقاشی با آبرنگ نیز می‌توان از آن استفاده کرد، پاستل گچی است. این نوع پاستل‌ها از ترکیب چسب و رنگ‌دانه‌های پودری ساخته می‌شوند. شما می‌توانید انواع پاستل‌های گچی را که به شکل لوله‌ای تولیدشده‌اند از مراکز فروش لوازم نقاشی خریداری کنید. قدمت ساخت اولین پاستل‌های گچی به قرن هفدهم میلادی می‌رسد. از آن زمان تاکنون هنرمندان زیادی از پاستل برای رنگ‌آمیزی نقاشی‌های خود استفاده کرده‌اند.

 همچنین از پاستل می‌توان به عنوان یک ابزار کمکی در نقاشی‌های آبرنگ استفاده کرد. در کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای به شما نحوه استفاده از پاستل و تکنیک‌های تلفیق آن با آبرنگ به شما آموزش داده خواهد شد. علاوه بر پاستل گچی، پاستل‌های نرم، روغنی و مدادی نیز در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال کار با پاستل‌های مدادی بسیار آسان‌تر است زیرا می‌توان با استفاده از آن جزییات ظریف‌تری را به نقاشی اضافه کرد.

مطالعه بیشتر: نقاشی رنگ روغن

کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این کلاس‌ها برای تمام کسانی که به نقاشی به آبرنگ علاقه‌مند هستند می‌تواند مفید باشد. البته بهتر است قبل از ثبت‌نام در این دوره، تجربه کار با هر دو ابزار پاستل گچی و آبرنگ را داشته باشید. همچنین یادگیری این تکنیک به تمام کسانی که در زمینه نقاشی با آبرنگ فعالیت می‌کنند نیز توصیه می‌شود زیرا به کمک پاستل گچی می‌توانید ایده‌های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده‌سازی کنید.

سخن پایانی

نقاشی‌های آبرنگ طرفداران بسیاری در میان علاقه‌مندان به هنر نقاشی دارد به همین دلیل در حال حاضر تعداد زیادی از آموزشگاه‌های نقاشی در سراسر کشور کلاس‌های آموزش نقاشی با آبرنگ را برگزار می‌کنند. البته از تکنیک‌های مختلفی برای آموزش نقاشی آبرنگ به هنرجوها استفاده می‌شود که یکی از این تکنیک‌ها استفاده از پاستل گچی در نقاشی آبرنگ است شما برای یادگیری این تکنیک زیبا می‌توانید در کلاس آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرکاز سازمان فنی حرفه‌ای در آموزشگاه ترنم صبا ثبت‌نام کنید. شرکت در این کلاس‌ها فرصت بسیار خوبی برای یادگیری اصولی تکنیک‌های جدید کار با آبرنگ و پاستل گچی است. با توجه به ظرفیت محدود کلاس به شما توصیه می‌کنیم هر چه زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید سؤالاتتان درباره نحوی برگزاری و شرایط ثبت‌نام در کلاس‌ها را از طریق شماره تلفن‌های روابط عمومی مطرح کنید.

۵ شهریور ۱۳۹۹
تعداد بازدید : ۱,۳۸۹
کد خبر : ۴۶
کلیدواژه ها: آموزش تکنیک آبرنگ و پاستل گچی با ارائه مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای

نوشته های مرتبط

معرفی لوازم و وسایل لازم برای کشیدن نقاشی
سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
[ تعداد بازدید : ۸۶ ]
روانشناسی رنگ در نقاشی کودکان
سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
[ تعداد بازدید : ۸۷ ]
نقاشی مینیاتور
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
[ تعداد بازدید : ۳۰۷ ]
آموزش سیاه قلم چشم
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲
[ تعداد بازدید : ۳,۴۵۰ ]
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید